de zondag! - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van petra laar - WaarBenJij.nu de zondag! - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van petra laar - WaarBenJij.nu

de zondag!

Door: petrainzweden

Blijf op de hoogte en volg petra

23 Mei 2010 | Zweden, Karlstad

vanochtend heeeeeeeerlijk uitgeslapen. Rond 11 uur pas mijn bedje uitgekropen! Toen naar Anneke gegaan en rond 12 uur zijn we maar eens op de fiets gestapt. We zijn richting het meer gereden waar we gisteren ook langs gefietst waren. Daar was een park en we wisten niet wat het was maar we bedachten dat we daar wel ffkes konden gaan kijken. De entree was gratis dus dat was al een meevaller! In het parkje aangekomen scheen het een soort stadspark te wezen. Er was een treintje waar je mee kon rijden, er was een midgetgolf, een speeltuin enz. We zijn eerst maar eens door het bos daar gelopen maar niet te lang want dan kregen we zere benen. Mijn kont viel trouwens nog wel mee..had geen spierpijn van gisteren dus ook een meevaller:D Na door het bos gelopen te hebben en een aantal huisjes te hebben gezien liepen we door naar het dieren gedeelte. Daar hebben we zwijnen, geiten, eendjes, paarden en zelfs koeiend gezien..tsja het hele land lijkt op nederland dus waarom ook geen koeien daar dan he! Ik werd trouwens wel nog bijna door een dikke kip aangevallen maar gelukkig kon ik die ontwijken. Na het parkje zijn we doorgefietst naar een ander parkje. Hier waren bloemen te bezichtigen oa tulpen hihi! Dit hadden we natuurlijk snel gezien dus fietsten we weer verder. Toen zijn we naar de stad gegaan en hebben daar ff lkkr wat gedronken en een muffin gegeten. Twas best lkkr weer dus konden lkkr buiten zitten. Hierna zijn we vertrokken naar een museum om toch iets van de stad te weten te komen. Nja dit was best moeilijk want alles was in het zweeds en wij konden der dus niks van lezen maar wel leuk om te zien! Daarna weer op ons fiets gestapt (sportief he) en zijn we weer naar de stad gefietst. Daar hebben we wat winkeltjes bekeken. Alleen hebben we niet echt leuke winkels gezien, tenminste geen winkels waar je souveniertjes kan kopen dus dat gaat nog een probleem worden:( nja da zien we nog wel. Anneke heeft iig een tas gekocht en kan dus haar spulletjes in een andere tas kwijt! Hierna zijn we weer ff lkkr naar de b&b vertrokken hebben dvdtje gekeken, msne, hyve, gekletst, gerelaxed enz. Om 7 uur weer richting stad vertrokken en daar lkkr wat gegeten. Nja Anneke vond het niet zo heel erg lekker maar dat kan ook he..ze zei iig wel dat ze goed verzadigd was en das belangrijk!
Nu zijn we weer terug op de kamers en kletsen we nog wat en zetten weer een bloq op de site.
Strakies lkkr slapen en ook uitslapen want morgen pas om half 2 beginnen!

Nou truste straks allemaal en tot spreekse!

Xussss

• 23 Mei 2010 - 21:33

Ikke Ikke:

Net een bericht op een andere blog aan het achterlaten krijg je een mail dat er alweer een nieuwe blog geplaatst is... nou die dan ook nog maar even lezen voor het slapen gaan he...

Hoef nu gelukkig niet meer zown lang verhaal te schrijven want da kun je bij die andere blog lezen...

Je moet trouwens ondertusse nie allemaal msne en hyve want daar moet ik natuurlijk ook weer op gaan reageren...

Maar dikke kip is grappig:-p... Tenminste zie je al helemaal rennen met een kip achter je aan... Zullen wel dubbel gelegen hebben...

Nou je zit al over de helft... Kom je mssn vrijdag wel ophalen of ge gaat maar mooi met de trein...

Zow da was het wel weer...

Truste voor zow...

Liefs ikkes(A)

• 24 Mei 2010 - 21:08

Bert En Hannie:

hoi petra, wij zijn van daag naar almere .en harderwijk geweest.was leuk ,hebben jullie ook al veel gezien .zo te zien hebben jullie veel plezier.we denken aan jullie.en geniet er van kusjes van hannie en bert