dit zou de eerste dag zweden moeten zijn! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van petra laar - WaarBenJij.nu dit zou de eerste dag zweden moeten zijn! - Reisverslag uit Gameren, Nederland van petra laar - WaarBenJij.nu

dit zou de eerste dag zweden moeten zijn!

Door: petrainzweden

Blijf op de hoogte en volg petra

17 Mei 2010 | Nederland, Gameren

Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt zou dit de eerste dag zweden moeten zijn! Helaas verliep dit anders. We stonden om half 6 op. Wilma en Stefan zouden me wegbrengen en Anneke zou door haar vader weggebracht worden. Voordat we vertrokken hadden we al gezien dat er op schiphol geen vluchten zouden vertrekken tussen 6.00 en 14.00.
We zijn toch naar Schiphol vertrokken omdat er op teletekst nog niets stond dat onze vlucht geannuleerd was. Daar aangekomen kwamen we er al gauw genoeg achter dat ook onze vlucht niet doorging. Stefan en Wilma waren zo vriendelijk om te blijven wachten totdat we meer wisten over de vluchten. We hebben eerst op ons gemakje maar wat gegeten en gedronken. Wel raar hoor dat je op het panorama terras staat en dat er geen vliegtuig in de lucht te zien was.
Na ons etentje zijn we maar naar de balie van de organisatie gelopen en gevraagd wat we moesten doen. Uiteindelijk hebben we onze travel agent gebeld en die adviseerde ons dat we naar huis moesten gaan en daar afwachten wanneer we nu konden gaan vliegen.

We hebben nu te horen gekregen dat we morgen om 6.55 vertrekken naar Zweden. Dat betekend dus dat we vannacht om 3.15 ons bedje uit moeten en dan rond 3.45 vertrekken naar Schiphol. Gelukkig zijn Stefan en Wilma alsnog bereid om ons naar Schiphol te brengen! Wat een schatten. Nou hopen dat die aswolk nu weg blijft en dat we morgen gewoon in Zweden kunnen landen.

Jullie horen meer van me!

Groetjes Petra

• 17 Mei 2010 - 16:10

Nicole:

Wat balen dat je vandaag niet weg kon. Hopelijk gaat het morgen wel gewoon door. In ieder geval heel veel plezier. En ik zal je volgen :)

• 17 Mei 2010 - 17:27

Linda:

vergeet niet dat ik alsnog bereid ben om jouw zussie vanaacht op te halen van haar werkje.

haha

groetjes lin

• 18 Mei 2010 - 11:04

Wilma:

Wa zijn we toch aardig(A)...

Have fun he...

:handkiss:

• 18 Mei 2010 - 16:23

Opa Bus:

bedankt voor smsje by aankomst! werkse en veel plezier