1ste nacht in zweden gehad - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van petra laar - WaarBenJij.nu 1ste nacht in zweden gehad - Reisverslag uit Karlstad, Zweden van petra laar - WaarBenJij.nu

1ste nacht in zweden gehad

Door: petrainzweden

Blijf op de hoogte en volg petra

19 Mei 2010 | Zweden, Karlstad

Gisteravond heb ik nog even een dvdtje gekeken en daarna ben ik gaan slapen. Ook hier blijft het lang licht zo ongeveer tot 10 uur half 11 denk ik wel:O Maar mijn eerste nachtje zit er al op!
Het bed ligt iig prima dus dat scheelt, al werd ik ook rond 5 uur wakker (en anneke en ik liggen niet eens op dezelfde kamer) want toen werd het al licht! Net zoals in nederland dus allemaal. Ach ja daarna kon ik nog ff verder doezelen en om 8 uur ontbeten. Jaja ook ik had een broodje op met jam en kaas en als drinken wat orange juice want ja koffie of thee pak ik natuurlijk niet he:P
Daarna ben ik nog ff mijn bedje ingekropen en nog wat dvd series bekeken..je moet toch wat he!
Om half 12 zijn anneke en ik naar de supermarkt gefietst, hij zit aardig dichtbij dus dat scheelt!
We hebben wat broodjes gekocht, cup a soup, drinken en natuurlijk wat lkkrs om te eten zoals TOBLERONE:D jaaaaaa lkkr hoor haha..ik heb een koelkastje op mijn kamer ontdekt boven in de kast dus die heb ik naar beneden geplukt en hij doet het nog ook!!!! We kunnen trouwens beide onze eigen laptop nu gebruiken dus ook ideaal, kunnen we jullie extra op de hoogte houden.
Nu mogen we straks aan het werk dus ga ik nog ff een cup a soup eten. Benieuwd of we nu al verschillen gaan zien op het werk.
Foto's enz kunnen jullie op mijn hyves gaan bekijken want die zet ik daar neer. Hier kunnen er namelijk maar 10 op terecht en heb geen zin om hier geld voor te gaan betalen!!!
Bedankt voor alle reacties..is erg leuk om te lezen dus ik zou zeggen ga zo door:P vanavond probeer ik nog een verslagje erop te zetten maar moet tot 22.00 werken dus jullie zien wel wat ik er van bak!

Groetjes en een dikke Xus Petra

  • 19 Mei 2010 - 16:41

    Iets Groter Zusje :

    Hallo zusie daar in Zweden...

    Heb je verhaaltje weer gelezen hoor... Alleen waar staan die foto's op hyves dan..? Ik zie helemaal niks... Je mag bijna werken, dus ben benieuwd hoe het gaat daar... Je ritme is bijna hetzelfde als hier, met je dvdtjes:-p...

    Ik heb vandaag weer gewerkt en nu heerlijk vijf dagen vrij... Heb vandaag een nieuw shirtje gekocht maar als jij terug komt is die nie meer nieuw haha...

    Maar goed vind het al wel weer lang genoeg dus ga weer stoppe... ik wacht je volgende verhaal weer af...

    Daaaaaaaaaaaaaaaag

  • 19 Mei 2010 - 20:07

    Bert En Hannie:

    sorrie dat wij zo laat zijn, maar wij wensen jou en je vriendin veel plezier en een mooie tijd in zweden kusles van hannie en bert

  • 19 Mei 2010 - 20:09

    Bert:

    geen kusles maar kusjes en een dikke knuffel er bij,gr bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Karlstad

reis naar zweden

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2010

Laatste dagje!!!!

26 Mei 2010

1 na laatste dagje

25 Mei 2010

laatste werkdag!

24 Mei 2010

2de pinksterdag

23 Mei 2010

de zondag!
petra

Actief sinds 15 Mei 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 11280

Voorgaande reizen:

17 Mei 2010 - 28 Mei 2010

reis naar zweden

Landen bezocht: